wtorek, 23 lipca 2013

Witaj świecie

 Witajcie :)
Aż chciałoby się napisać "Nadejszła wiekopomna chwila" ..
No ale - trochę skromności przynajmniej na poczatek trzeba wykazać.
Postanowiłam pisać bloga - to piszę
Nie mam ochoty pisać o tym co u mnie w domu słychać (dzisiaj córka rozbiła kolano, a wczoraj wypadł jej ząb). Jasne - to są absorbujące tematy - ale dla mnie i jakoś nie widzę sensu pisać o tym bloga.
Tym bardziej, że ten blog ma być dla szerszej rzeszy czytelników. Więc na nim mam zamiar dzielić się swoją wiedzą na temat zdrowia i urody.
Myślę że to będzie bardziej przydatna wiedza i ciekawe informacje. Tym bardziej że tematem jestem już pochłonięta od jakiegoś czasu i trochę o tym wiem i co ważniejsze - praktycznie codziennie dowiaduję się czegoś nowego :)

Więc zapraszam do czytania i obserwowania :)
Postaram się nie przynudzać tak jak teraz :D

1 komentarz:

  1. Dzisiaj przyszedł czas na wspieranie się w zdrowym myśleniu, ale także zbilansowaniediety to pomysł na całe życie.

    OdpowiedzUsuń